Remont

Witaj zabłąkany w otchłani Wielkiego Internetu przypadkowy Czytelniku!
Jeśli bywasz tu od dłuższego czasu, widzisz zapewne, że blog podupadł. Nie mam siły ciągnąć tej opowieści w obecnej postaci. Przykro mi.
Czytelnicy wierni, którzyście lubili moje opowiadanie, niech się radują serca Wasze, a język śpiewa z radości. Wznieście swe oczy na tytuł posta. Nie "Zawieszenie", nie "Koniec", a "Remont"! Zaczynam to opowiadanie od samiutkiego początku. Z nową mocą i nowymi pomysłami.
Przedstawiam postanowienia ogólne:
1. Dłuższe rozdziały.
2. Pisanie bardziej regularne (przynajmniej dwie notki w miesiącu).
3. Narracja trzecioosobowa w całym opowiadaniu (więcej możliwości w przeskokach czasowych i zmianach miejsca)
4. Zakładka o świecie przedstawionym (jak ładnie ujęła Rowi "czytelnik nie wie co ci pod czachą; dymi").
5. Więcej akcji, mniej patatajania po lasach!
Zapraszam Was na nowego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Wam się jeszcze bardziej niż ten.
*effugere-fatum.blogspot.com*

Z poważaniem
GoldenLeaf

Komentarze

  1. Wiedziałam, że moja landrynka się nie podda a teraz taka nagroda gotowe nn !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, och,och! Bardzo ciesze się, że nie kończysz z blogosferą i będę czytać nowe opowiadanie. Obiecuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Moje pytania znajdziesz na blogu tworzonym przeze mnie.
    http://grawmilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Och . . . Tamto opowiadanko baardzo mi się podobało :/ No ale okey, wybaczam Ci, o ile będziesz mnie informowała o NN ! ;DDD Proooszę, napisz u mnie :)
    Pozdrawiam ! ;***

    [ http://angels--versus--demons.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz