Liebster Awards - otagowana!

Witajże nam ludu. Ostatnio totalnie w żadnym wypadku i w żadnym razie nie miałam czasu na pisanie. Bardzo Was przepraszaaaam! Dzisiaj rozdziału jeszcze nie będzie, ale work-in-progress, nie martwcie się. Komentarzy również długo nie zostawiałam, ale możecie mieć pewność, że Wasze blogi jak najbardziej czytam. Dzisiaj jak już wspomniałam rozdziału brak, ale będzie Tag. Tag ów sprowadziła tu moja kochana Rowindale (collegium-magicae.blogspot.com), która zadała 11 bloggerom po 11 pytań. Odpowiem na nie, a potem to samo uczynię. A szczęśliwi otagowańcy niechaj czynią podobnie. Uwaga...

1. Wolicie jechać w góry/mazury/czy nad Polskie morze?
Głos na morze, byle nie padało!
2. Jakie jest wasze ulubione zwierzę?
Kot, świnka morska, tygrys...
3. Wasz ulubiony okres w historii?
Starożytność, zwłaszcza grecka.
4. Jakim językiem najbardziej chcielibyście umieć się posługiwać?
Francuskim i japońskim. Marzenia...
5. Od czego rozpoczęliście przygodę z blogowaniem?
Najpierw miałam takie dzikie onetowskie stworzenie wierszotwórczorysunkowe z jednym komentarzem. Tutaj zaciągnęła mnie Kisielina, za co serdecznie jej dziękuję.
6. Ulubiona rzecz jaką macie?
Poduszka-owca!
7. Jaka jest wasza ulubiona pora roku?
Raczej lato, chociaż każda ma swój urok.
8. Posługujecie się laptopem czy stacjonarnym, a może tabletem?
Stacjonarnym, ale ostatnio głównie smartfonem - wygodniej ;-)
9. Ulubiona książka?
Dużo tego. Kliknij w mój profil, będzie szybciej.
10. Ulubiony gatunek literatury?
Powieści: fantasy, trochę też tych dla nastolatek, ale rzadko.
11. Ulubiony blog?
collegium-magicae.blogspot.com , alura-salem.blogspot.com , odglosy-nocy.blog.onet.pl oraz wszyscy wymienieni pod zaszczytnym tytułem Polecam w lewej kolumnie!

Moje pytania:
1. Czy główny bohater Twego opowiadania jest chociaż trochę podobny do Ciebie?
2. Kto jest Twoim najwierniejszym czytelnikiem?
3. Skąd wziął się pomysł na bloga?
4. Co i kto najbardziej pomaga Ci w pisaniu?
5. Co musi mieć dobra książka?
6. Jak często chodzisz do kina?
7. Dokąd pojechał(a)byś na wymarzone wakacje?
8. Czy zgłaszasz bloga do ocenialni? Dlaczego?
9. Jak reagujesz na krytykę swojej twórczości?
10. Jak często zmieniasz szablony?
11. Lubisz pisać wypracowania na polski?

Lista otagowanych (zostanie uzupełniona w najbliższym czasie)
1.
letter-to-a-friend.bloog.pl 2.
snyoaniele.blogspot.com 3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
Proszę chętnych do odpowiadania o zgłaszanie się pod tym postem :-)

posted from Bloggeroid

Komentarze

  1. gratuluję, zostałaś nominowana, pytania u mnie na blogu
    PS: zapraszam na nn

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz